jag anar sportlov inom snar framtid

Hola española :D precis just nu tar jag en paus från kvällens diss, med andra ord - matematik b som make-ar ingensomhelst sense buhu :(  Kvällens andra diss kommer senare då jag ska lära in några få spanskaglosor till provet imorgon, wiiiiiiiewiiiiiiiewiiiiiiie *skräckfiol*.
Härligt nog blir det en jekla massa hissar också i och med att det 1. är lov om två dagar :D 2. imorgon ska jag glassa med Lise-fise :D 3. jag har laddat ner en himla massa ny musik på iPoden :D etc.


här är en bild. (jag är pedagogisk)
det jag gillar mest med detta fotografi, taget av stolt miniguldbrandzén,
är inte glädjen, värmen och lyckan vi utstrålar. Inte heller den smarriga
pizzan eller våra klingande glas. Nej, det bästa är nämligen min pose
i kombinationen med min lösa tröja. "Hej inga bröst eller världens
sackosäck till mage :)"

Allt för mig i svingelskogen, - thessie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0