jag hetsar inte...

Hejhopp gummistövel!
Nu måste jag bara starta upp med att säga att Klara, du får en varning för "hets mot therese". Jag, anser jag, har INTE på något sätt hetsat på folkgrupp. Allt jag gjorde var att visa en bild på mig själv, och alla personer som följer en 'icke-ljuga-princip' kan inget annat än hålla med om att bilden inte är speciellt charmig.
Exempel:
1) Jag visade bilden för min pappa. Han råflinade och... ja det räcker som övertygelse om att han instämmer med mina åsikter.
2) så här lyder kommentaren jag fick av min syster angående bilden: "therese allvar? hur vågar du lägga ut en sådan bild? HAHAHAHAHHAHAHHAHAHH"
Gaaaanska lagom med bevis om att jag har RÄTT.

Igår fyllde allas vår älskade Tiemo 17 år!
Tuffinggänget var på plats. Vi käkade, pratade, skrattade, spelade etc. Tack för en underbar kväll <3

/thesanmesan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0