Jag och blondinbella =tvillingar

Detta, mina vänner, är nu ett faktum!
Förutom våra slående likheter i utseende, det långa blonda håret till exempel, det faktum att vi båda är med och driver några av sveriges största bloggar och att vi båda är sthlmskids (på ett ungefär ialalfall ;)) så har jag nu insett ännu mer anledningar till att det finns  ingen brist i att tro att vi inte är tvillingar!

Det är nämligen andra genetiska grejer som stämmer på plats nuförtiden, insåg jag av att ha läst blondinbellas blogg i förgår för typ tredje gången i mitt liv. (jag länkar inte, för hon behöver nog inte fler besökare.)

Vi är båda otroligt oviga och ingen av oss kan göra en kullerbytta!

mental HIGH FIVE på den, blondinen!!!!

inte jag och b!

(en viktig parantes: vi här på passazlatan.blogg.se anser att larvigheter och hets mot folkgrupp är det mest patetiska som finns. När det slås ihop, så det blir ett larvigt försök till hets mot folkgrupp, i denna fall judar, så anser vi det vara riktigt patetiskt. Skriv kommentarer med era egna namn hörni, så vi kan bli extra trevliga mot alla ni trevliga läsare och extra dissiga mot er larviga :D puss puss) 

jag hade en jääääättemysig dag igår :D

pusspuss

(hej två till läsare ifrån germany :O :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0