Klara goes spontan

Tjenare mors! För att vara första dagen av lovet har jag hunnit uträtta mkt faktiskt... bland annat spontanköpt en väska på 200 kronors rea. Jag är rätt stolt, för spontanköp är inte min grej riktigt! Men jag lär mig och blir bättre och bättre, och jag tror nog jag gillar denna väska :D

Jag känner att jag håller på att förvandlas lite till en av storbloggarna, dvs de som inte har något liv utanför deras blogg utan uppdaterar med varenda onödig grej. typ:

HEJ BLOGGEN! <333 Jo, nu var jag och handlade på ICA, och det här köpte jag:
En påse med tomater
Två gröna mjölk
och en chokladkaka

hihihihi.... Här visar jag bilder på mina inköp:
tillhörande bilder

Nu vill jag veta vad ni tycker, kära bloggläsare. Brukar ni handla på ICA eller COOP?

Haha, jag tycker nog att jag gjorde det där rätt bra. :D
Men sådan vägrar jag bli, nu skriver jag egentligen bara för att svara på den observanta kommentaren- så mkt bryr jag mig om våra läsare, så att jag till och med svarar personligen på varenda kommentar!
Bilden är tagen i Stöten som ligger precis vid Sälen. :D fråga till dig, min kära bloggläsare: Hur fasiken kunde du upptäcka det?!!?

pussochpussochpuss
Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0