ledig imorgon, ledig imorgon, ledig imorgon, LEEEEDIG IMORGON!

SHITPOMMESFRITES! GUDJA! - det var självfallet bara ett skoj! hehehe *nervöst skratt*
för att gottgöra McFly's fans så skall jag langa dissen mot min egna gullieboys röst - Justin Bieber. Detta är en fin låt men, totalt jätteärligt, hur gammal låter han? Själv tycker jag att det låter som en liten flicka. Dock en mycket mycket MYCKET begåvad sådan, men fortfarande...


Denna dag har spenderats i staden Stockholm, Sveriges vackra huvudstad. Jag tänker inte säga mer än att jag har Otroligt ont i mina fötter. Om det är kylan eller min massa som skadat dem vet jag inte, men ack så det hurt-ar.

Imorgon är jag LEDIG. Det känns superdupertummenupp-bra! :D

(robin är också ledig imorgon :D)

signing out - therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0