Mr.Sandman is alive!

inte mindes jag att Lars gick och sjöng på denna förtjusande låt förut! Det är mycket jag inte minns, det är för sorgligt. Jag minns inte senaste gången jag var tillräckligt varm för att gå ute utan jacka, jag minns inte senaste gången jag chillade i korridorerna i Tomtbergaskolan och inte hade en tanke på gymnasiet och framtiden... tokigt!

Här är denna mysiga låt, med det superba (enligt mig) bandet Pomplamoose. Detta är dock nog inte min favoritlåt med dem, men... det var den låten alice bad om. Checka out deras andra låtar anser jag om ni inte gillar denna :D



FREDAG IMORGON!!!
 tokigt najsmajs må jag säga. och finns det något bättre än majs? Nej!
Veckan har väl inte varit överdrivet tung men det är ändå något speciellt med känslan med fredag.

Vad som har hunnit hända under veckan:
Robin har blivit kallad "dirty boy" eller "dirtbag", minns inte vilket, av en lärare
Jag har hälsat på min äldsta bästa vän, mormor
Snön har INTE SLUTAT YRA!!! tooookigt kompisar!!
och jag har slutat använda uttrycket "hey there" av olika anledningar.

Minst sagt fylld vecka! Inte konstigt att jag stapplandes går till min grav.
/säng

Mysig fredag folket!! (Theresa och alice, fortsätt fundera på min idé om busigheter under kristihimmelfärds! ;) Oj jag har ju inte ens skickat sms:et till alice kom jag på nu, de tligger i min utskickat... du får det strax alice! :D)

Klara

Kommentarer
Postat av: Klara

red.anm.



Detta är inte Pomplamooses låt, utan endast en cover.

ENDAST!

puss

2010-02-04 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0