onödigt inlägg.

Ah! Tack, anonyma människa, tack. Nicke och Mojje hette dom ju, inte Mogge. Vad tänkte jag med, va?

Jag är så hemskt sjuk så jag funderar på att dö här borta alltså. Min hals är inte att leka med. Eller innehållet i halsen. Eller typ, blir den svullen när man har ont i halsen eller varför får man ont i halsen? Naturare, hjälp mig här.

När jag vaknade imorse kände jag en sån hemsk längtan att bara stanna hemma, kan ha att göra med att jag försov mig. Jag hade precis bestämt mig för att fortsätta sova och skita i skolan när jag kommer på att jag ju måste till skolan för att lämna in skolvalslappen. Och för att jag trodde att vi skulle få tillbaka våra matteprov. (vet inte riktigt varför det lockade mig överhuvudtaget, menmen.) Det visade sig i alla fall att vi inte skulle få tillbaka våra matteprov, så min dag blev helt förstörd (what igen). Det var äcklig mat också. Det är alltid äcklig mat.
Imorgon är det ju i alla fall FN-skrivningsgrej och på eftermiddagen kommer vi att få tillbaka våra engelskaprov (vad är det med mig och att gilla att få tillbaka prov egentligen? :S), så imorgon ska jag minsann till skolan. Är dock osäker på om jag ska dit på onsdagen. Jag är ju fasen sjuk. Idag på ryskaprovet satt jag och snörvlade mig (heter det så? hjälp mig, du anonyme välgörare) i typ.. ja, under hela tiden jag skrev provet. Mm.

Ska plugga FN nu.

JUSTE!!! I sommar ska jag och Tove lära oss att åka skateboard! Fan vad tufft det kommer bli, jag vill lära mig på riktigt alltså.

judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0