Proffsen

Kollakollakolla vad jag och therese gjorde för två tre veckor sedan! :O
Vi sjöng som gudinnor! :D förvånade? of course not. Jag menar, singstar med Therese, kan det ens misslyckas?



Ohlala! Jag hoppas även ni skymtar vilken låt det är - Människa med Tarzan. Gud vad vi skulle vinna talangjakter med den låten alltså! ;)

Igår var jag ÖVERLYCKLIG för att det var fredag och idag är jag lika glad för lördagen. Kvällen spenderades med det mysiga teatergänget för att sedan typ ligga i halvkoma med jenny, medan vi diskuterade livet och kollade på Up in the air/ Anchorman/ Heroes. Ojski pojski vad trött jag var.

Denna kväll ska även den spenderas med Jenny, med tillskott av Matilda och Clara. Mycket mysigt skare bli!

Dagens fråga: varför är kissies blogg så populär? Förlåt men... Det måste vara så att folk tänker att det ska läsa passazlatan.blogg.se men sedan råkar klicka fel, för hon kan inte ha så många läsare som dagligen söker sig för att läsa hennes blogg. Omöjligt!

Puss och hej
Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0