SEMLOOOOR, oh som vi väntat

Så, nu har jag gjort många tappra försök till att försöka förstå fysik. Krafter och skit. Men vem kunde ana att sådana stuff inte riktigt är min grej... heller! ÖÖÖÖÖÖÖÖÖH! exakt så känner jag inför skolan och jag kan lova att den känslan inte blev bättre av att min käre moder började tjata om sommarjobb. Nepp, jag ville gråta.
Igår var dagen då alla små snutteputteduvor som förälskat sig i varandra kunde vara tillsammans och fira sin vunna kärlek. Kul för dem -.- hehe, nejmen allvarligt KUL FÖR DEM! Själv är jag icke en utav dessa människor. Jag låg istället och kollade på > håll er i hatten < Rasmus på luffen :D Den filmen är ju fööör gullig. Jag gillar "fri som en fågel"-visan. Eller förresten, jag älskar den! Jag blir på ett så himlans bra humör när jag hör den.
Men slutligen om denna kärleksdag, -Alla hjärtans dag är överskattat! (okej, ja jag tycker väl bara det just nu... fråga igen när jag funnit min prins ;))
IMORGON DÄREMOT! Då är det en dag att fira. En dag då alla har chans att känna sig delaktiga. Det är nämligen den ökända Fettisdagen :D Ska vi äta semlor då eller ska vi äta semlor då? (vi = allt folk med goda smaklökar) HEHE, OM vi ska :DD

/theresanpesan loggar ut!


Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHA,. min mutter har oxå börjat tjata om sommarjobb nu xD

2010-02-17 @ 18:09:11
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Christina

Gott! :)

2010-02-22 @ 20:55:23
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0