Snön faller ner, tiddelipom

Goddagens goddagens!

Vår blogg börjar mer och mer förvandlas in till något internationellt forum, vilket jag fascineras lite över. Vad har gjort att ytterliggare två koreaner, en amerikan och en av mitt egna folk, nordbaggarna, har letat sig hit de senaste två dagarna? Inte vet jag! Kanske det är dags att vi börjar damma av språkkunskaperna. Therese kanske kan för omväxlingsskull skriva något på koreanska och alice kan få användning av sin nyligen lärda ryska? Själv kör jag på rövarspråket, vilket jag tror kommer att locka många läsare.

Inontote sosanont? Dessutom ger det mig otrolig mycket hjärnövning.

SMHI varnar att lämna huset enligt aftonbladet. Jag lyder! Istället utövade jag fredagsmys på hög nivå med jenny igår kväll, båda var för trötta för att egentligen göra något så vi lekte bara överklasssnobbar som visste allt om fredagsmys och diskuterade sexualitet. Kan det verkligen stämma att 10 procent av befolkningen är homosexuella? Min gode engelskalärare har sagt det flera gånger. Jag ska kolla upp! Vi kom fram till att det nog faktiskt kan stämma, eller iallafall bi och homo. Fast vi anser att de flesta människor är nog bi egentligen. Spännande kvällsdiskussioner må jag säga!

Idag håller jag mig inne igen, och utöver konsten att plugga.
Jag hoppas dock få lite sällskap framåt kvällen- jag antar att ni alla räknar ner minutrarna till passazlatans första videoinlägg! (om vi fattar hur vi ska göra dvs.)


(jag står alltså,tekniskt sett, under theresas arm)

pussochpussochpuss på att det är helg!
klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0