Söndag

Behöver man egentligen någonsin säga något om söndagen? Det känns som om det i stort sett är omöjligt att verkligen få något ut ur en söndag. Söndagar är bara ett tomrum mellan helgen och veckan igen. Men ett ganska skönt sådant, ;)

Jag vill uthälsa några gratulationer till snälla människor:
Grattis min goa mormor som börjar bli imponerande gammal till åldern iallafall, dock ej i huvudet! Mycket smartare än vad jag någonsin kommer att bli :)
Grattis mitt favoritpar som firar 8 månader idag. Jag visste det från första gången Jenny ens nämnde namnet Nawar för mången år sedan- det är honom hon vill ha! Och ack så bra det blev ;)

och Grattis! till mig, som nu ska krypa upp i sängen med datorn i knät, en tallrik med glass i handen och njuta av grey's anatomy season 2.

go natt

Klara

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha vad söt du är :D Grattis till dig för du är så underbar! :D <3

2010-02-08 @ 21:26:10
URL: http://felparkerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0