till och med 94:orna växer upp?!

Jag vill passa på att gratta två småbarn som plötsligt är lite mer vuxna! Två av de bästa 94:orna jag känner, som stolt får vara deras ansikte utåt anser jag-
sara och fanny!
Dessa två utomordentliga flickor råkar fylla år dagarna efter varandra så det passade sig utmärkt att klumpa ihop dom liksom :D
Det bästa av allt med detta är- ingen av dom läser denna blogg, vilket gör att jag kan lägga ut bilder! ;)

Jag vågade inte ladda upp den bild jag egentligen hade tänkt på fanny. Jag måste faktiskt fråga om tillåtelse först :O

jag och fanni i somras

så därför tog jag av en av de få bilderna jag har på oss båda- den är ju så underbart bra på oss båda, inte alls mitt i en rörelse ;)



And Sara, such  a loooovely photo and one of the few I own! (sara's to the right and the other girl is ashtray, as we call her, or otherwise called astrid. She's alice's friends cousin. Spooky!) She tried to trick us all by not telling us that it was her birthday, but  I didn't fall for that. ;) She may be clever but I'm always one step ahead!


So GRATTIS!!!!!! mina fina barn. Nu är ni sextonåringar, vilket betyder att ni är tusen gånger klokare :D Hurra för er!!!

själv har jag inget att berätta!
puss

Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0