TUMME UPP!

Till att mina de två bloggkisarna har återväckts från de döda. MIRAKEL, MIRAKEL!! Ack, sådan tur man kan ha ibland :D

Även en tumme upp till att jag har fnittrat i stort sett hela dagen. Det är ovanligt för att vara mig må jag säga. Främst på franskan, det gick knappt att hålla fnittret inne. Sam och Fredrik har så otroligt skumma konversationer och gör så random saker ibland att man inte kan låta bli att känna att livet är toppen.
Trots att jag har kemiprov imorgon. :(

Så det är dags för mig att inte skriva mer!

pusspusspuss

har inte hunnit ladda in bildern från i lördags, så här kommer en gammal 2007 goding istället!

kanske man får träffa på dessa snyggingar imorgon? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0