halluu darlings

tjena mittbena :D Sköningmåndag må jag tala om för er alla. Startade upp med en föreläsning om databeroende i HGY:s aula, härligt att vara tillbaks i de gamla kvarteren. Vi slutade runt trettio minuter över elva så då pallrade jag mig hemåt. På vägen stötte jag på en brun hund som inte hade någon ägare i närheten. Doggen följde mig hela vägen till uppfarten sedan försvann han/hon...
Väl hemma gjorde jag inget av värde, sov gjorde jag iof, men när jag ligger där på soffan och dregglar framför Ellen så ringer syrrepyrran och talar om att hon har slutat och kan mötas i C (C=centrum för the cool guys) för att köpa något åt vår mor som fyller år idag - G R A T T I S <3 , så det fanns inte så mycket mer för mig att göra än att vandra till C med sov/soffmärken över halva ansiktet (H)häftigt!

jag måste fråga vart Abbe och Klabbe tagit vägen? Ö Aldrig kunde man trott att självaste Tabbe skulle sköta the business här på PassaZlatan, i och för sig ganska ojobbigt men jag saknar mina kollegor.

Inatt drömde jag att jag hade en skitfet tattoo över hela ryggen. Det var lite coolt sådär... fast givetvis inget som skulle komma på fråga i verkligheten. Jag är superför tatueringar och försöker redan nu uppleva djupa saker så att jag sedan kan göra en minnestatuering för dem (a), men mina päron är dock inte så för 'förevigt hållande kroppsmålningar' på just min kropp.. Det närmaste jag kommit är min båtmålning på kinden d:
-ganska så tuff huh?


jäjä, kyss och zooapa t folket / theresan

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag är också himla glad att jag träffat dig,.. tänk att det finns sådana människor som dig :)... ser också fram emot det :) PUSS <333

2010-02-01 @ 21:24:01
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0