jag knyter skorna olika beroende på vilken fot det är

Tjabba (karndan!) Fy vad jag är lite gullig alltså. Jag kom precis på mig själv att sitta och råtta från ett müslipaket (råtta=småäta), och inte nog med att det är fett med torftigt och småknäppt. Jag delar även upp de goda beståndsdelarna från de äckliga, och jag kan säga er att det inte är världens roligaste eller enklaste arbete!

här är de goda sakerna i min fruktmüsli, från vänster:
torkad banan, russin, ananas och papaya :D

det äckliga är typ cornflakes, veteflingor och rispuffar...
smaklösa ting kan jag våga påstå.

IMORGON ÄR DET FREDAG!

Vår, passazlatans, e-postadress är nog den finaste ever. Så fort jag loggar in här på blogg.se så blir jag lite varm i hjärtat, "jaggillartherese@.." - är det inte glassigt så säg? :D

tjollahopp, gummisnopp - theresan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0