varför fick inte jag vara med i skönhetstävlingar som ung? Jo...

t-tja t-tja :D theresepese her igen. Jag ska straxlax göra mig i ordning för en dunderkväll hos Lindqvist, men innan det tänkte jag titta förbi här på Passa Zlatan och skriva ut en glädjetext som lyder: SPORTLOV I MITT HJÄRTA!

Faktum är även att jag sitter vid en annan dator än min, så jag passade på att kolla på gamla bilder och ackack vad jag inte vet om jag ska skratta eller gråta (buhu). Man kanske inte kan tro det nu. Jag menar, jag är ju en jekla guda gåva när det kommer till utseendet (aaaaaaaaaaaa)(jag hoppas att alla förstår SARKASMEN i tidigare uttalande!) :O , men en gång i tiden så var jag riktigt ful. RIKTIGT UGLYBETTY! Och ball som jag är så kommer jag ge er en bild som visar att det jag nyss påstått är korrekt.
-Jösses vad vi borde få läsare efter detta-

ett två tre, här kommer den :
*tvivel om jag verkligen ska förödmjuka mig själv såhär brutalt, en bild som denna ska ju verkligen inte komma ut. Någonsin!*
men, JO!
hur gammal kan jag ha varit, tio?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHBUHUHUHUHUHUHUH :(
Liksom, wazzup med mina ögonbryn, min frilla, min tröja, mina tänder, mitt osminkade face, mina öron..."Therese! du borde vetat redan då att du inte ska ha håret bakom öronen!" OCH, nu när jag synar bilden igen. VART ÄR MIN ÖVERLÄPP?!
katten är söt i alla fall.


Jag ska färga håret rött. Mörkrött. Tufft! HEHE

/kramar och pussar och kyssar och allt annat gosigt från lyckliga sportlovstherese.
ps. jag gjorde volter idag. Alice har köpt feta dojjor. Klara hade kemi.

Kommentarer
Postat av: Erica Guldbrandzén

therese allvar? hur vågar du lägga ut en sådan bild? HAHAHAHAHHAHAHHAHAHH

2010-02-27 @ 14:59:25
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0