39 år fyllda. inte pjåkigt!

ROBIN! vi samtalade ju om att min boobies skulle ut och visas (innanför bh och tröja - jag är ju inte galen!) här på bloggen så att vi en gång för alla kan bevisa att de är gigantiskt mycket större än min systers (aaaa). Jag tog några bilder men sedan kände jag bara att nej, detta funkar ju inte. Det håller inte på något sätt att jag sitter här och fotograferar mina bröst för att sedan lägga ut dem på en blogg som till och med läses i Tyskland. Jag hoppas att du förstår hur 'objektig' jag kände mig och att du stödjer mitt beslut om att INTE lägga ut dessa meloner. Jag vill slutligen bara påpeka att du sårade mina känslor djupt när du kom med dina überkonstiga påhopp om att Knorren har växt ikapp mig. Min kvinnlighet är helt undanröjd...

Idag, 17 januari 2010, fyller min far 39 år :D G R A T T I S Muppp <3
Jag och min syster var som vanligt lite sent ute med paket, så imorse rusade vi ner till det underbara Schuddigecentroom och spejade presenter. Bland annat så fann vi en GALETTT snygg skjorta som jag spanat på i typ två månader nu. Alltså, inte spanat på åt mig själv utan typ till eventuell killkompis/pojkvän/släkting/random snubbe. Den är blå-grön-turkos-vit i en massa smårutor. AJ LÖV ITT :D

hääääär har vi Mannen (H) ni ser väl likheterna :D  /asiaten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0