abbe, se hit!

Jag hade svårt att bestämma en rubrik för detta inlägg. Det var valet och kvalet mellan :
jag älskar godis
alice, din lilla fillifjonka!!
angående felciteringar...

eller något liknande. (Detta var alltså inte ett av alternativen, red. anm.) När i min text kan ni hitta orden "hög" (med tillhörande citationstecken) och sofistikerad humor? Detta är nog snarare en tolkningsfråga.
Vad menade du egentligen med högt isåfall Klara, undrar abbe ilsken som ett bi.
Jo, svarade klabbe, med ett högst nöjt småleende lekandes på läpparna (vilket kul uttryck! Prata om sig själv i tredje person ftw), jag menade att vår humor är så här hög:



torn
Detta 420 meter höga höghus har precis byggts i Dubai. inte bara är det svindlande högt, ungefär som vår humor- huset roterar även 359 grader* med hjälp av vinden. Det kommer att se olika ut hela tiden och att bo där inne kommer att kännas som att ständigt åka karusell kan jag tänka mig.
Det övriga som är coola med detta hus är att min vän Sara var och såg invigningen av den för typ en vecka sedan. Dubai ligger nämligen, för er allmänhetsokunniga, i Förenade Arabemiraten och är den största staden. Förenade arabemiraten råkar också vara Saras land liksom. Inte hemland med uppväxtsland.

För att avrunda detta högtflygande inlägg-

om Kinestherese och Judas väljer att ta avstånd från mig-

FÖRVÄNTA ER EN PASSAZLATAAN blogg inom närmaste!! (jag vill även höra detta uttalande från kinesen själv innan jag ska tro på det.)

(det är för övrigt inte tårar i mina ögon, jag hackar bara lök till middagen.)

over and out / klabbe, övertrampad och sårad                        *höhöhö ingen humor var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0