allmänt hokus pokus

Det är en av mina favorithellström låtar genom tiderna. Gud så jag har lyssnat på den låten! Många vinterpromenader förr...förra året blir det, lustigt, som den spelades. Den är hjärtskärande bra! Jag har sett mannen Hellström... tre gånger tror jag, den gången jag var närmast scenen var på den tiden då jag inte gillade honom ALLS. Då stog jag längst fram vid staketet på allsång och låtsades gilla honom liksom.

(är det någon annan än jag som förövrigt som tycker att saxofonen tappar lite där mot slutet? :P typ 5.30 och framåt vissa stunder? eller ska det låta så? Han måste väl ha blåst slut sina lungor helt antagligen.)

Och konstigt nog fick man ett litet sting i hjärtat när man hörde göteborska pratas. Vad är det som gör att denna dialekt är så sjukt bra?!?

Jag känner skräck för alice och önskar thereselita ett stort lycka till!! Jag vet att du kommer klara det fasansfullt bra, tänk bara på alla kemiprov vi har utstått tillsammans i det kalla Sahara och så.... den där gången när du hade glömt stänga av din ipod och jag hörde Fergie och Nordman hela provet. Om vi klarade det då, klarar du det nu!

Själv har jag träffat den ena härliga människan efter den andra denna helg. Nåväl, kanske inte så många, men men. Det blev en mkt härlig kväll med theresa på fredagskvällen, bildbevis kommer senare, en mysig dag med jennypenny på lördagen, mys med far och katrin på söndagen och sedan bio och middag på pizza hut med min faster. Fish Tank sågs det på, mucho bra film!! :D Starkt tips för er som vill lämna biosalongen, enligt mig ialalfall, med en känsla av " vad fasiken, har jag ens rätt att någonsin klaga på mitt liv?!" och lite "shit.... stackars vännen!".

Nu är det måndag, vilket betyder skola - not. Imorgon är det tisdag, vilket betyder skola- not.
Däremot leker jag halvbra chey och pluggar.

Och det är så jag säger det.

Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0