besöksrekord!

vill bara önska en god vecka till oss stackare (lyckostar) som börjar skolan imorgon. Må er dag vara fylld med sömnbrist och plugg!!!
och glädjen att träffa gamla polare och så. :D

och ja, besöksrekord. De senaste dagarna har det gått åt rätt håll. Jag skulle vilja tacka Therese och Alice som alltid har funnits här för att fylla bloggen med strunt när jag har haft fullt upp på andra håll och jag vill tacka min familj som alltid fanns där för mig och fansen. Vi skulle aldrig ha nått där vi är idag utan våra fans. Vi älskar er! och ni älskar oss, antar vi.


(nej, som alice säger, vi använder oss inte av strunt som ironi och sådant. vi har humor på högre nivå!)

klasse

Kommentarer
Postat av: Finchamblog1549

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-06-09 @ 10:45:45
URL: http://finchamblog1549.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0