Bondar är typ det enda ordet som jag aldrig lär mig att det faktiskt heter bönder.

Åh Jesus Amalia, vilken hemsk bild Therese! Hur vågar du?! :O

Jag skulle nyss beställa plattång, när modern säger att "nä, jag vill inte betala för det" man ba hej du betalar det ju bara en dag, du får pengar imorgon. Bara för att jag inte har kreditkort liksom? Skitaelakt så nu ska jag gråta en skvätt. Nä. Men asså det var elakt så jag sa "du e dum i huvet" och smällde i dörren. Sen ska jag kolla snett på henne resten av dagen, för så beter man sig bara inte!

Jag hade betygssamtal idag och jag har mvg i engelska ;) hon tror även att jag förmodligen skulle klara av engelska B, man ba vadå förmodligen? Jag hade ju rockat sönder skiten! :O
På tal om rocka så råkade jag säga att jag var punkrock lite för högt i klassrummet, så människor typ ... kollade konstigt. (jag har en sån där förmåga att inte ändra på min röst när jag skämtar, så man tror att jag är allvarlig hela tiden)

Haha, förresten! Sista biten på engelskan såg vi början på Remember the Titans (ägig film för övrigt) där är i alla fall tjockisen som är med i My Name is Earl med. När han för första gången syns i rutan säger Alinia till mig:
- Det är han som är med i Earl Grey.
Jag mmm-ar till svar och efter 30 sekunder säger jag:
- Sa du verkligen Earl Grey?

Sjukligt skoj. Det pågick även en het debatt på samhällskunskapen om huruvida planekonomi var bättre än marknadsekonomi. (för er som inte vet, m.ekonomi=öppen marknad, privat ägande. p.ekonomi=staten har monopol på skiten) Idil, langar feta argument om varför planekonomi är bra medan bondarna langar argument som typ "men vadå tänk om ens mormor och morfar jobbat stenhårt då? ska de bara försvinna?" man ba va. Gjorde mig sur. Skojigt, va.

(hanna klagar på att vår blogg tappat stinget. vadfan menar hon med det?)

tajm tu gå. bajbaj.

Kommentarer
Postat av: Dubejblog5123

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-04-29 @ 13:44:39
URL: http://dubejblog5123.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0