den försvunna bloggaren nr 3.

Hej gott folk!

Det är med stolthet i hjärtat som jag skriver mitt premiär inlägg på denna eminenta blogg. Mina vänner tycker jag dock har gjort ett fint jobb med att driva den själva må jag säga! :D

Vad som har gjort att jag har dröjt lite med mitt inlägg är att jag ville lägga ut en bild, ett litet minne liksom- jag har nämligen största fotobanken skulle jag tro av bilder av oss tre genom åren. Den första Januari 2010, 010110 liksom, när denna blogg skapades, togs ett legendariskt foto. Det var politikermöte över fika vid mitt köksbord. Det som gjorde detta möte legendariskt var det faktum att det hade utspelat sig exakt likadant ungefär två år tidigare. Vilka beslut som tagits där! ;) Vilket fall som helst ville jag lägga ut bildbevis. men kunde itne hitta min externa hårddisk som skräper någonstans i huset, där bilderna ligger. ack och ve! men detta löses strax :D

Nu är detta löst! (pil neråt)

2010



Kolla vad GALET LIKA alice är på båda bilderna. Hm, så kan man nog inte säga! Vad galet lik hon är sig själv helt enkelt, med minen. Nåväl. Den understa bilden är från hösten 07 tror jag. Ahhhh vilka tider det var!!


jag måste medge att det är högst spännande med att ha ett samtal bloggarna emellan här, och bara för att få fram min åsikt så måste jag ju säga att jag tror med hundra procent att alice var kär i gubbmössan. over and ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0