Detta fält måste visst fyllas i

Så sitter klabbe framför datorn igen. Med pilothörlurarna på. Damn också att webcamen inte är här uppe och att min kamera inte är i närheten. Nåväl, jag känner mig vilket fall som helst fortfarande som en pilot! Jag ropar ut lite order här och var till resten i huset (en, min far) och tittar ut genom fönstret.

såhär ser jag ut ungefär, (haha, det här är taget från någons blogg eller något, ursäkta människorna på bilden)



Sådana hörlurar har jag på mig typ! Bara tänk er någon som ser tusen gånger coolare ut än vad de gör. Tadaa!

Jag har egentligen inget att tillägga, men jag räknade ut att Alis har skrivit så många fler inlägg än vad jag har gjort att jag måste hjälpa till lite mer. Och då ska vi inte ens börja prata om theresan!

Men ikväll blir det mys med the old crew. Jag vet inte ens riktigt vilka som inräknas där, över huvudtaget, men jag vet iallafall att det blir jag, therese, robin och erik- så det kommer ju bli najs även om inga fler skulle dyka upp ;) Nejmen det kommer att bli uuuubernajs må jag säga! :)

Igårkväll såg jag sista fem minutrarna på Let's dance. Det var första gången jag någonsin har sett på let's dance. Jag lyckas med sådant ofta. Jag har aldrig sett ett avsnitt av följande:
Ensam mamma söker
Ullevi programmet
Halv åtta hos dig eller mig elelr vad det heter
Andra Avenyn
Paradise Hotell
Färjan
Roomservice

Sedan har jag sett tre hela avsnitt av Idol (varav en var live, haha,), ett halvt avsnitt Bonde söker fru, och ett halvt avsnitt Robinson sedan det började sändas på nytt de senaste åren. Plus ett halvt avsnitt Svenska Hollywoodfruar, bara för att jag behövde checka out "snackisen Anka".
Jag anser att jag ändå är rätt skicklig på  att undvika svenska tvprogram, när jag tänker efter, inte för att jag direkt gör det medvetet.

Dags att avsluta och återgå till att styra planet!
Klabbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0