rubriks krub

Tjabba! Nu är det fruktade kemitestet finito (klart). Det var ett sådant prov som känns riktigt tummen upp då man gör det och lika så sekunderna efter att man lämnat in det till läraren/lärarinnan. Sedan gör man tabben , hehe.. att börja diskutera svaren med de mycket smartare eleverna. Då känns det inte fullt lika bra längre.
Idag har jag både talat om för hela klassen under svenska lektionen att jag upplevt obesvarad kärlek och lärt mig lite lite tyska :D
nr1. wtf?! tänker ni. Varför i hela friden gjorde du det? Lite väl personligt huh? Ja, jo det kan jag ju helt fullständigt hålla med om. Personligen tycker jag att ni ska fråga min svenskalärare Erik varför han frågade mig om jag varit med om kärlek som slutat olyckligt. Vem sjuttongubbar gör något sånt?! Okej. Jag bjöd kanske upp till det en aning då jag började -ganska detaljrikt- tala om hur man beter sig när man ser eller träffar någon man tycker om trots att man vet att det är totalt fucked up för just eran del... men fortfarande?
nr2. Ich liebe Max som lärde mig fras efter fras på tyska, det var riktigt roligt. Jag tror mig ha funnit mitt språk (aaa)

Hahahahahahahah Klabbe! att du kommer ihåg den pinsamma provtimmen då vi minut efter minut förvirrat letade efter boven som lyssnade på jeeekligt hög musik d: det var ganska awkward...

Nu ska jag skuttilutta in i duschpuschen och eh... duscha :D Sedan ska jag nog förbövulen bege mig till kojs (ouff, redan diskuterat någon gång under min livstid, men fasansfullt konstigt ordspråk -"bege mig till kojs" ? ) och sussa som en liten bejbi. 


gosh vad busigt att dessa bilder ploppade upp :*
Klara efter skolavslutningen i 6:an :)
följt av
Judas vid Långsjön i 7:an :)


(det var hettttttt)

lotts ovf löv - tabbe



 


Kommentarer
Postat av: Klara

det var nog det suraste fotot jag har sett på en levande människa någonsin.

ett leende- klart överskattat!!!! (om du lägger in fler fula bilder kommer här ett hot- jag kommer att gå in och radera dom ur inlägget ;))<33



jag slår vad om att kemiprovet gick mycket mycket bra :D <3

2010-01-25 @ 21:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0