kalla mig inte Thessie Allie (aaa)

GUUUDARS vad ni har saknat mig ser jag :DDD

EN jekla dag i skolan och det känns som att jag bestigit tusen miljarder ashöga berg. Jag är så galet trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Orkar jag ens masa mig till sängen? Jag får panik bara jag tänker på att det är ett helt halvår kvar till sommarlovet (a)shiiiiit..

Alltså, anledningen till att jag inte har bloggat så aktivt (-vilket jag i och för sig aldrig har gjort) är för att jag inte har någonting av värde att skriva om. Men jag kan berätta att... jag kom försent till första lektionen idag. Vi fick flottiga köttbullar till lunch. Max är förkyld och slemmade ner mitt läppbalsam (aaaa) :D

Jag återkommer snart! hehe


Här har ni en bild från... få se nu. Vi gick i sjuan, så året måste ha varit -06 (?)
Låt oss nu notera att Judas var otrevlig redan då d: Nej men kooling var hon iaf ;)
Jag var utomordentligt normal (thi, och asiatisk!)och Klabbe... Vad finns det att säga? Ja, det var i alla fall inte jag som målade över ditt ansikte med en svart mask :@ - talk about fotoförstörare!
Men jag gillar dig ändå :$

/ asiaten


Kommentarer
Postat av: klabbe (fotobefriaren!)

det var nog ett av de smartaste dragen jag har gjort! jag har eldat upp original fotona, så de aldrig ska kunna hittas ;) <3

2010-01-08 @ 16:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0