VIKTIGT INLÄGG SOM MÅSTE LÄSAS AV ALLA. ALLA!!!!!!!!!!!

Bara för att jag gör allt för att slippa räkna ut vinklar på någon jäääla rektangel eller "ett varv runt jorden delas in i 360grader och en grad delas in i 60 minuter. En distansminut är den sträcka vid jordens ekvator som motsvarar en sextiondels (1/60) grad. Hur många meter är en distansminut om jordens omkrets vid ekvatorn är 4000 mil? En distansminut kallas också för sjömil eller nautisk mil och är en vanlig längdenhet inom sjö- och luftfart." Fasen vad den här matteboken ordbajsar, man fattar ju inte ett skit av vad dom menar.

Men av just den här anledningen så ska jag i alla fall skriva ännu ett inlägg.

NU sörrni ska jag berätta om mina och Alinias kodord för människor för att vi ska kunna snacka skit om dom utan att dom fattar. (jaaa, vi hatar vår klass mer än allt annat, VAD?! :d)

Håll i hatten för nu kör vi!!!!

Fran - människan i fråga har ett väldigt speciellt skratt ... det låter väldigt falskt och han använder det främst när Bitchen, Frans gud, drar ett av sina dryga "skämt". Aajuste, logiken till att han därför fick heta Fran är för att Nanny Fran också har ett konstigt skratt.

Bitchen - Bitchen är en riktig bitch, och det räcker väl egentligen som förklaring. Han är oförskämd mot allt och alla, främst mot lärare. Han är det på ett sånt där vis så att man skäms över att överhuvudtaget vistas i samma rum som honom. Av någon anledning avgudas han av halva klassen, främst då av Fran.

Fredriksson - "Fredriksson" ser lite ut som en björn, Teddybjörnen Fredriksson... så han fick heta Fredriksson. Fredriksson är dock ingen vi snackar "skit" om. Han är jättegullig, tyvärr lite ensam i klassen.

Loverboy/Calle - Alinias eyecandy... hehe. Han ler enligt henne på ett sätt som Therese än en gång hade tyckt om ;) han heter även Carlsson i efternamn så jag kallar honom för Calle.

Löshåret - Alldeles för genomskinligt namn, om ni frågar mig. Men vi fick lite brist på fantasi till slutet. Flickan i fråga har i alla fall gjort det till sin grej att, i princip, sätta sitt löshår som nån jävla hårklämma "utanpå" det riktiga håret istället för i underhåret, så att det liksom inte syns. Löshåret har dessutom en helt annan nyans än hennes naturliga. Hemskt ser det ut.

Yes - Den här pojken är så oerhört jäkla dryg, jag kopplade det till diskmedlet Yes. För det är ju drygt... Finns inte mer att säga. Eller jo, det var Yes som sa "amen ta bara vax då".

Hamstern - heter egentligen Hampus. Så det var lite likt. Det är väl egentligen inget fel på honom. Förutom att han lyssnar på Village People. Lite creepy att han på riktigt tycker att dom är bra. Jag tvingades jobba tillsammans med honom på engelskan och då skulle man redovisa om en musikartist. Han valde Village People. Det var konstigt.

Lovecouple 1 & 2/ LC1 & LC2 - Två pojkar i vår mattegrupp, den ena går i vår klass och den andra går någon annanstans. En mattelektion satte dom sig bredvid varandra och nu sitter dom alltid tillsammans. Dom sitter även och retas med varandra på det där sättet som kärlekspar gör, mycket gulligt ser det ut.

Vargen - Även han går i vår mattegrupp och han har ett väldigt läskit leende som skulle kunna kallas för ett "vargagrin" om det uttrycket fanns. Det kanske det gör? Finns inte mer att säga om honom egentligen.

Håret - Mattegruppspojke som har hår ungefär till käkarna. Där ansiktet slutar. Håret är väldigt slickat längs huvudet. Ser lite 90-tals hårigt ut. Det är egentligen inget fel på hans hår, utan smeknamnet håret kommer från när vi satt i matsalen.

(ritade en fin bild i paint som skulle visa hur matsalen såg ut o vart vi satt. men den vägrar laddas in så ni får använda er fantasi)

Vi satt alltså på två olika sidor om en vägg som hade en massa fönster så att man ändå kunde se varandra. (vi hade inte satt oss så så att VI skulle kunna se varandra, det var bara en slump så att inte Thessie misstolkar...)
Vi sitter alltså där och tänker på våra egna affärer (minding our own business) när jag bestämmer mig för att blicka ut över matsalen, jag blickar då alltså ut genom fönstret mot hårets bord and beyond. Såattsäga. Håret sitter nedlutad över sin tallrik med håret hängande neråt när han helt plötsligt kollar åt mitt håll samtidigt som han slänger med håret och får lite galna ögon. Svårt att förklara, får spela in en gång när jag själv gör det så att ni förstår hur konstigt det var. Han ser lite om som den smala killen i Charlies Änglar som skriker när nunnorna tänker klippa hans hår...

såhär ser han ut fast med lite annan frisyr.

Där tog mitt inlägg slutdåå :D

judas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0