du har så rätt!

Åh, Klara, lilla Klara. Du har så rätt, så rätt! Hahaha, dom där skämten om GBG, dom har jag hört. Ytterst roliga, dock förstår jag inte hur man kunde missuppfatta dom, det var ju humor på hög nivå såattsäga!

Vad som menas med att den tappat stinget vet jag inte... Jag stängde av där, blev för sårad och ledsen att jag inte kunde höra något. Jag ramlade ihop i en hög på golvet och kände hur alla mina sinnen stängdes ner. Jag låg där och skakade i flera minuter tills dom äntligen fick kontakt med mig igen. Hemsk känsla.
Och eeh, ja, what's up med att inte kommentera? Så fett oförskämt, ändå!

Ibland önskar jag att vi bodde i ett engelsktalande land. Då hade man inte haft problemet med huruvida (älsklingsordet) man ska sätta ett genitiv-s på Alice eller ej. Hade bara varit att sätta dit en fjongelifjong. Men sådana struntheter håller vi ju inte på med här i Svea Rike.


(vet att Therese håller med iallefallee, hon har en förkärlek för dessa musiker. visstdåå?)

UPPDATERING:
Nu bär det av till duschen. Eller ska jag kalla den för mördarduschen? Den saknar i alla fall en sånhära.. "anti-halk-matta". Så jag håller på att ramla och slå ihjäl mig vid varje duschtillfälle. Inte OK.

Kommentarer
Postat av: Mattias

fin blogg! :)

2010-01-26 @ 21:14:12
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0