"du luktar strippa"

aaa, så sarom på trailern till paradise hotel. "du luktar strippa" hur fanken luktar strippor?

Okej det här blir en såkallad uppdatering, ehm. Jag ska berätta om min dag. För det är typ det man gör i en blogg. Kanske. Inte faan vet jag, har aldrig bloggat förut. Känner redan hur detta fallerar. Det är fail fast på svenska. Tycker om punkter.

Idag har jag sett på Kenny Starfighter tha muvie, den var mychet bra. Mychet uttalas med ett t och sen ett sje-ljud. Som i Tskjorta, TeTsked och Tstjärna. Typ finlandssvenskt uttal av mycket, eller någon annan dialekt. Inte fanken vet jag.

Senare under dagen begav jag mig med far ner till konsum för att införskaffa en apelsinmer och maoam-godis, ett vinnande koncept som beprövades på uppresan. Tyvärr fallerade även detta totalt då bajskonsum bara hade apelsinfestis och sura bilar, what's up with that liksom. Sedan begav vi oss till FMP 141, för att leka gangzzztah, och stod sedan där i cirkus 15 minuter innan mitt tåg anlände på perrong 9 och 3/4 (harry potter ni vet). Jag hoppade på tåget och fick genast panik över att det var helt fullt och att det inte fanns någon plats för min väska, som för övrigt väger tio ton. Tanten bakom mig hjälper mig sedan med att lyfta upp den längst upp på grejen där man ställer väskor. Pinsamt vare, hon va liksom starkare och nådde längre än vad jag gjorde. Pinsamt. Jag sätter mig sedan på min plats och timmarna glider på, helt plötsligt bestämmer sig min bordskamrat att ringa sin pojkvän (?) som hon var på väg till, för att prata med honom i en halvtimme. Det var inte skoj och GUD vad den här texten är hemsk. Huvudsaken är att jag inte åt mitt godis eller drack min festis för att jag inte ville. Killen mittemot mig satt och kollade på nåt komiskt på sin dator och varje gång något var extraroligt gnuggade han benen ljudligt mot varandra och fnös lite. Typ. Han log även på ett sätt som Therese tycker är gulligt, för det är förmodligen så en viss människa log för ett tag sen ;). Det var även en pojke på runt två år som var inne på toaletten med sin ömma moder som, när dom kom ut därifrån, sa att "det där va ju inte så farligt mamma". Sen märkte jag att han kunde läsa, så han kanske inte var två år. Hur gammal är man när man börjar läsa? Nu ska jag göra ett nytt stycke.

Sen kom det på en tant som försökte sno mitt säte, men icke sa nicke, det lyckades hon inte med. Det var nämligen hon som hade tagit fel eftersom hon hoppat på fel tåg. Hehe, rätt åt henne. Jäla göteborgare...

Sen hände annat tufft och på bussen hem invaderades bussen av unga tyskar som dessutom plankade. Jag funderade över vad dom gjorde här och såg att en av dom hade en väska där det stod Spalding på, jag tänkte för mig själv att detta kunde möjligtvis vara ett basketlag. Men dom såg så osportiga ut så jag tvivlade fortfarande starkt på detta. När dom gick av berättade modern för mig att dom var oroliga för att dom skulle missa sin hållplats och att dom var här på någon sorts turnering. Jag adderade då 1 med 1 och fick fram att summan av dessa siffror var att dom var tyskar på besök i Sverige för att spela i en basketturnering.

Nu äter jag sura bilar och dricker apelsinfestis.

Det här blev långt.

Haidoo.

judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0