En snögubbe som snart drunknar i snö

Hej kära bloggen!

(jag har som vana nu att uppdatera bloggen varje dag, med helt oviktiga saker. Tills någon läsare säger stopp kommer jag att fortsätta!)

Nu ska ni få höra på ironi på hög nivå.
Efter att fått hoppa av tåget i stuvsta istället för huddinge, efter att i tjugo minuter stått på ett fullproppat tåg och väntar på en signal att vi ska få åka, så valde jag att pulsa de 3 km:arna hem i snön istället för att ställa mig på en lika överfylld buss.
Jag sätter igång ipod:en, och vilken låt kommer på då, när snön piskar mig i ansiktet och jag tar ett steg framåt och två steg bakåt för att det är så mycket snö?
Still summer.
"Here It's still summer..." och liknande går texten. Jag fnissade för mig själv, :D

Bara för att berätta om helt onödiga grejer så ska jag dra en nyhet om Freddan igen. Inte välmemannen utan samma fredrik som så våldsamt spelar på idrotten, Ugglan själv! :D
Han har skaffat  coolingglasögon. :D Så nu ser han ut ungefär så här cool!



Mannen till höger alltså. Mannen till vänster är en riktig cooling han med, men varför skulle jag lägga in honom när jag snackar om glasögonormar?! Detta var för övrigt när vi lekte fjortisar, ser det ut som. WRONG! Det var theresas födelsedagspresent förra året, en helkväll med Idooool. Det var tider det!

Klara


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ingen man till höger om robin ... ser bara en SEXXXXBOMB !

2010-01-28 @ 20:16:20
Postat av: sexxxbomb

ohoooo, ser man på :D bye bye mannen med glassiga glasögon och hello kvinnliga heting ? (a)

2010-01-28 @ 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0