ett hej från the north beetle

Tjabbalabbala polarn!

Ni vet min vän Sara, som jag skrev om tidigare? Coolingen som hade sett the Dynamo Tower, eller dynamic, eller what'sitcalled, äh- det cooola huset i Dubai iallafall?
Hon fick sin jacka stulen idag. Jag vill bara göra ett litet utrop, eftersom vi har sådan makt nu när vi har en blogg att vi kan påverka saker i världen-
Nästa gång DU (i reklamfilmen ska jag peka liksom rakt på tittaren) funderar på att styra en coolings jacka, TÄNK OM GRABBEN!!!!! Inte majs alls.

Vill ni veta något annat som inte är majs?
Vår lärarkandidat i Idrotts aerobics pass. Åh, vilken skam!!! Jag ville bara ruska om honom och lära honom lite fler steg än 4 och lära honom allt jag kan om BPM. (hoppas han ej läser detta!) Av vara en före detta trummis (hoho, det lät ju ändå nästan lite coolt.) har väl i dagsläget kanske inte gett så mycket, men det har gett mig en någorlunda taktkänsla- och allra mest har det väl gett mig en enorm irritation när andra inte håller takten. Man blir visst lite kär i takten när man spelar slagverk.

Vilket fall som helst utklassade jag och Robin honom helt när vi sedan skulle göra danssteg till en låt var. 1-0 till MÄNNEN!

Vill ni veta något som är majs?
Jag ska i stort sett inte gå i skolan något imorgon.

jag avslutar med en bildserie, och ett stort bra jobbat! till judas. Bra jobbat! till judas.

kompanjoner två


Kommentarer
Postat av: alice

hemsk bild , men aa :(:(:(:(:(:(:(::(:(:(

2010-01-13 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0