frågan är vart bloggarna har tagit vägen ?!

'SHIT DE-GULA-PÅ-MCDONALDS'! Riktigt taskig uppdatering från oss alla men framför allt från nordbaggen och Judas. Är det så här det går till när man ska sköta en miljontittarblogg tillsammans? -Asiaten gör allt arbete medans ni... latmaskar! bara tar åt er äran.
Nej, nu är det slut på gnäll och tjafs. Ni blir säkert bättre efter lite hot .
Om tyyyppp femtio minuter ska jag träffa alicE. Vi ska ta hål i hennes öra och glassa i varandras sällskap! Hon åker för övrigt hem imorgon, så alla som har missat att säga 'hej på dej' och kramat om henne får se till att göra det idaaaag!!!





Kommentarer
Postat av: Klara (den försvunna bloggaren)

SHIT VILKEN BRA BLOGG!!!! DEN ÄR ENORMT BRA!!! :D :D :D den är bättre än bäst!



nejdu, jag måste säga ursäkta och förlåt och ursäkta en gång till för den dåliga uppdateringen. detta är första gången jag sitter vid datorn sedan ni var hos mig! :) men jag tänker iallafall blogga imorgon , det lovar jag! ;)



ah, gudars vad kul! hade gärna velat vara med er guys :( <3

2010-01-03 @ 19:16:55
Postat av: Judas

Satan i gatan vilken tuff blogg och inlägg. Scheisse alltså !! Diggar även bilden :D <33

2010-01-04 @ 21:21:37
URL: http://passazlatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0