gokvällens!

och välkommen även en läsare från the states, the place to be liksom. Hoppas du njöt av läsningen, med den ytterst roliga översättaren som man kan använda sig av vid sidan av.

Jag tappade helt vad jag skulle säga. Öh. Jag spontanåkte själv in till stan idag, för att jag behövde röra på mig lite och rensa tankarna lite. Kikade på bland annat en klänning som jag inte vet om jag vill ha på H&M... men bloggare som jag är fotade jag mig i den! Bilden kanske tittar upp här senare. Jag testade även ett par kortakorta shorts... och hugaligen, det gör jag inte igen!! Det höll på att bli en sådan händelse som när man är dum nog att pröva en ring inne i affären och sedan fastnar den på... bara att nu var det ett par shorts. Inte bara satt dom mycket mycket tajta, utan de hade också jättesvåra knappar. Det höll på att bli riktigt pinsamt ska jag lova! Men en kul historia för de som arbetar där om några år- "Minns ni den där  tokiga tjejen som prövade ett par alldelles för små shorts och aldrig fick av sig dom? Vi behövde ringa till brandkåren för att de skulle behöva bända upp knapparna med en tång! Hoho hih hoho!"

Inte för jag vet varför de skulle ringa just brandkåren, känns väl puckat. Men är man dramatisk så är man!


Just det ja- nu mindes jag vad jag skulle skriva om egentligen! Men jag tar det någon annan gång, annars blir inlägget så långt. Det fick bli den tråkiga shortshistorian istället.

Hugaligen, nu kom jag på att jag lovat bildbevis också från fredagskvällen. Imorgonkväll, mina vänner! :D Hoppas ni får en fortsatt tokig bra vecka!

och så vill jag avsluta istället med en HELT random bild:

Klara

det är kul att ta helt randombilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0