GRATTIS!

till er som överlevde första dagen i skolan idag. (alltså sthlmskidsen. huddingeborna och lundaborna började ju tidigare! ;)) Själv gjorde jag det med nöd och näppe, för att skoja till det lite började vi med ett styrkepass på idrotten idag. Det fick en att vakna till iallafall!

För övrigt (typ mina favoritord, iallafall när de sitter efter varandra. annars är de inte så mycket att ha. En läsarfråga ang sär skrivning: heter det förövrigt eller för övrigt?) så var det muchas trevligt att träffa lite folk idag. Exempel 1- robin porkolab, även kallad janos eller dudo i denna blogg bara för att han inte vill det och för att han inte läser. Han är dock en trevlig prick trots allt!

Nu ska här pluggas inför en presentation, en inlämning (av mindre slaget dock) och ett utkast om plast som ska vara klart imorgon. Varför känns det plötsligt som om lovet har tagit slut?

klara

(jag gillar paranteser idag- och det där sista var en retorisk fråga. ;))

Robin får den store äran idag att vara med på en bild! Ursäkta för rufsiga bilden från min sida, men jag tog bara ett foto vid det tillfället och jag tycker att robin blev söt. :) jag tror det var vid en nattpromenad någon gång i somras om jag minns rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0