hallå i stugan

Alltså vad fasiken? Jag var ju inte kär i gubbkepan ju?! Fett elaka ni är som gnabbar ihop er eller vad det heter, han va ju för fanken minst 25 år gammal! Ledsengubbe

Jag har inget att säga. Men schäääklar va lik min min (hah) är på bilderna, gott folk! Scheissus! (blandning av scheisse och jesus) Fast om jag ska vara ärlig så var det ju inte endast ett komiskt sammanträffande att jag råkar sätta på mig samma mask under båda politikermötena. Har ju sett den där bilden tusentals gånger så jag minns ju liksom hur man ser ut som politiker. För övrigt Klabbe har jag kommit på ett nyårslöfte åt dig Klabbe. Det är nämligen att bränna ut typ alla bilder på tillfällen med oss. Såattsäga. För att sedan ge dom till mig. Jag står för CD-skivorna. Där haru nåt o bita i!

Kan någon för övrigt lära mig när man skriver de respektive dem? Får ju damp härju.

judas

(höll på att avsluta med "jesus", men det är ju fasen inte mitt namn. för övrigt tycker jag att alla ska avsluta sina inlägg med sitt namn i kursivt och utan några stora bokstäver. i'm just saying liksom. fan där blevre engelska.)

(sen kan man även fråga sig vart theresan, den ständiga uppdateraren tagit vägen. JUSTE!! man ska inte kasta sten i glashus, kinestherese!)

här får ni ett hjärta. <3

Kommentarer
Postat av: klabbe

ni håller händerna likadant också, skumt!!!



varför är det bara jag som kommenterar?! :O

2010-01-06 @ 11:30:08
Postat av: abbe

amen vafan? vadå bara du som kommenterar?! :O jag gör ju också det. lite.

men vart fan är therese? det är hennes tur att skriva ett inlägg. typ :(

2010-01-06 @ 13:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0