hallihallå

Igåpr hörrni, så var det ju som sagt bio, mycket mycket trevligt. Dock hade dom ju lite tappat bort hela handlingen. Såattsäga. I alla fall om man jämförde med boken.
Igår köpte jag en tröja, i XS :S wtf liksom? bikbok asså... fett synd för dom som faktiskt har XS på riktigt, dom kan ju typ inte köpa kläder där :S
Många s-gubbar det blev nu.

Jag är den enda som inte lägger in bilder. Det blir det ändring på. Snart. Måste ba hämta slangen.

NU. Jag ska börja med att tala om ögonmysteriet.


Bild1 togs i november (ber om ursäkt för onoppat ögonbryn)
Bild2 togs igår

WTF har hänt? :O Det ser ju inte ut att vara samma öga överhuvudtaget?! :O Äckligt.. ;(



Softiisharmbanden har äntligen delats ut, yihey. Lägg märke till hur äckligt mitt och Toves finger typ glider ihop. Ischlo. Softiishcrew är förövrigt min, Tove och Venus crew. För att va med där måste man softa (?). Typ.

Avslutar detta händelserika inlägg med en bild på mig och Thessielessie :)



Härligt :D

Nuni, nu bär det snart av till Ritva (känns konstigt att skriva mormor :P) för att fira hennes födelsedag.

Haidoo :D

judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0