hallu

Vafasen. Bloggen har ju fallerat helt under helgen. Vad är detta. Så här är det va. I fredags var det återträff med gamla nian, hemma hos Alinia, skitroligt vare faktiskt. Jag och Alinia ägde dansgolvet, vad mer behöver jag säga. Heheheheh.

Fanns inget mer jag vill skriva... Eller jo jag är trött. Där va de sagt och då är det väl dags att typ. Äta. Äta hade varit jäkla nice.

Hejdå



(känner att jag inte riktigt fått den respekt jag förtjänar. (what?) så här har ni en bild som ska visa på min massiva agressivitet (what igen) och få er alla att darra av skräck. (för övrigt var finalnds "commander" där, en avlägsen släkting till mig. slå den du, fiskar-klara och kines-therese!!!!!) sisu FTW!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0