Hej flickor små!

Hallihallå. Idag var en tung dag hörrni. Eller lång snarare.
Jag är inne på en annan dator idag, den är kopplad till en skrivare och ajg behöver skriva ut mitt nya schema, men vill skrivaren fungera? Nej. Oavsett så har jag gamla bilder på den här datorn, och vill därför bjuda er alla på en bild från förrförra sommaren. Tycker att jag var ganska brun. Hehe, Therese det här är ingen tävling, vill inte att du lägger upp en bild som typ togs i februari där du ba "aa fan va blek jag är här" o så eren typ brunare. Vill inte ha något sånt. Dessutom var jag bara i Sverige under den sommaren. Bör tilläggas. Dessutom är bilden i sig väldigt konstig. Jag ser äckligt glad ut och det röda i ansiktet är värme för att jag typ skrattat i tio minuter. Inte att jag bränt mig. Lång förklaring till en enda bild. Men vadfasen.



I övrigt är låten du bifogade Therese, mycket trevlig. Men jag kan inte påstå att hon är särskilt lik dina exemplar. Tycker snarare att hon är lik den här figuren:


TJENARE KUNGEN TJEJEN!!

Nu när jag guglar La Roux måste jag iochförsig erkänna att det är ganska likt Narniabruden.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0