hemmachey

Jag ska nog bli hemmatjej när jag har gått ut gymnasiet. Inte hemmafru, för det innebär att man måste passa upp på en massa andra och ta hand om huset och barnen och så. Nej, jag tänker bara bo själv och vara hemmatjej. Det är livet! Klockan är tio i tio, och jag har inte ens duschat och gjort mig iordning ännu. Endast ätit lite frukost, sett på How I met your mother och suttit och chillat. Ah.

Och- hej läsare från tyskland tror jag det var, jag kollade lite för snabbt. Sjukt kul! :O Kanske kollade i hopp om att det var en zlatan blogg.

Jag bifogar en bild på Zlatan för tyskens skull!


Vilken glädjebild!!
(sedan har jag lite copyrightgrejer att ta med theresa och alice- men vi tar inte det över bloggen. puss)

klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0