internt "meddelande" till klabbie och kanske också thessie även om jag redan talat med den tösabiten

klasse. thasse.
jag måste skriva av mig här. till er. och nu ere important stuff så jag kör på att skita i versaler eller vad det heter. stora bokstäver helt enkelt.
jag talade med modern igår och hon frågade om jag trivdes bättre i stockholm, jag svarade ja och det ledde till att jag kanske flyttar upp under sommaren. och jag är happy, right, men samtidigt måste ni ju typ leka rådgivare här för att jag behöver prata igenom det här. det där blev en konstig mening. huvudsaken är att jag är osäker och att det här inlägget blir en jäla massa depp och motsägelser. kanske. nåt åt det hållet.
det är i alla fall så att för tillfället suger skåne så fullständigt mycket så att allt annat verkar tusen gånger bättre, vadå för tillfället egentligen, det har ju aldrig varit bra. men i alla fall så leder ju det till att man förskönar bilden av sthlm så satans jävla mycket så att även det kommer suga när man inser att även det har sina brister eller nåt. det har liksom gått så lång tid nu så att man inte riktigt hör hemma på nåt av ställena? om det mejkar nåt sense.
fan, det här är ju pinsamt att publicera i en blogg som människor jag inte känner läser. tror jag iallafall? har vi några läsare? jag har ingen aning iallafall. upplys mig gärna.
så vi avslutar det interna meddelandet här och ber istället klabbe att smsa mig när hon har tid för jag behöver prata med dig, sörru.

idag spenderas dagen med att räkna matte, plugga excel (visade sig att provet var på tisdag istället, har fortf inte gjort en enda uppgift) samt att göra någon sorts historialäxa. det är härligt att två dagar av skolan har gått och att jag redan ligger så satans mycket efter. hur gick det till kan man fråga sig. joo, alice, du sitter nämligen o fnittrar åt dina egna, lama skämt hela lektionerna. där haru svaret.



judas



Kommentarer
Postat av: Anonym

fnissar* heter det ju förfasen. obildade jäkel.

2010-01-09 @ 14:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0