jag är ändå lite duktig...

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. detta var inte ett gulligt "aw" utan mer världens längsta mest utmattade suck. Klockan är prick 00.05 och jag finner för tillfället ingen mening med min existens. Idag har jag pluggat, något jag även spenderade hela gårdagen till. Jag är trött som en kamel och jag ser ut som ett levande - nej förlåt - halvdött helvete. Förvisso är jag nyduschad och sånt kan ju vara lite fräscht ibland :) PLUS! att jag har en riktigt bra udd på min penna som jag har missbrukat hela helgen. Det blir jag lite sådär småglad över.
Åh, jag blir lite kär när jag hör den här:


jovisst, hans tal i början är säkerligen dunderOimproviserat men vad sjuttsingen gör det? man blir ju varm i kroppen när han uttalar sådana kärleksgulliga fraser. Allsång på skansen är ju också ganska gos, sommar liksom :)

imorgon har jag kemiprov. håll tummarna som ni aldrig har hållt dem tidigare, jag lär behöva det "/ - kemi i någon form har aldrig varit min grej... *ensam tjej* thi
PUSSSSS - theresaan


Kommentarer
Postat av: Max

Therese, du är en jättefin och urgullig tjej, men seriöst, din musiksmak suger apskaft ;(

2010-01-25 @ 23:15:44
Postat av: Kjellagnete

Nice site, regards from the netherlands!

2011-10-27 @ 07:36:32
URL: http://kjellagnete.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0