jag har nog aldrig skrivit såhär många inlägg i rad

Klabbe lägger ner sitt fall för att inte vi ska tappa alla läsare på grund av diskussionen av ordet "hög". Vilket fall som helst anser jag att humorn är hög, men om den finns är en annan fråga!

Youtube konto- bra intiativ!!! där kan även andra klipp läggas ut- till exempel om therese vill det, när hon sjunger i kyrkan. Eller något annat skojigt klipp. Hohoho.

Äldre inlägg- no idea hur man gör det. Men jag har en vän som är mycket duktig på design, jag ska fråga henne!

Jag har skrivit på min briljanta blogg om denna briljanta blogg, dock tror jag inte att det drog fler läsare direkt då jag har i stora drag nada läsare per dag- alice som tittar in någon gång ibland ;) Men det skall jag göra!

Jag sitter här med mina coola hörlurar som gör att jag ser ut som en flygkapten. Jag ska lätt fota mig någon gång eller kanske lägga ut en videoblogg på youtube ?!?! när jag kör flygkaptenstyle.

Nu ska jag fortsätta chilla och kolla på Gilmore girls. ciao bellas!
(och självklart finns redan det kategorier för judas och theresa- alice märkte bara inte detta ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0