jag- inspirationsgivare!

Jag tror jag nog inspirerade ytterliggare en personkännare att trycka på alternativet ni suger alla tre. Shit, är hela Sverige duktiga på att se under ytan på människor? Jag följer detta med spänning. (alla kommer trycka på den nu bara för att. tack,säger jag bara, tack.)

trots att jag har skrivit två inlägg idag kan jag uppdatera lite till:
Vi har sagt att vi ogillar hets mot folkgrupp, men vad har vi sagt om hets mot flyfägrupp? Brutalt, blodigt och mordiskt inlägg av Therese må jag säga!
Men, måste man ju tillägga- tänk vilket flugfritt rum hon kommer ha!

våren har redan kommit till skåne och jag som precis har konstaterat att mina händer snart dör här uppe i kölden. Ojoj. Jag tackar även för komplimagen om humoristiskt skrivande alice, trots att jag trodde vi kom fram till att vi inte hade någon humor? Vilket fall som helst, right back at ya. Du är russkigt kul!

Varför jag bara hade en lektion? Lång historia, men det slutar med att jag hade 3 utav 5 lektioner inställda idag plus en där jag inte behövde komma, så jag kunde helt enkelt chilla my ass av hemma.

Och nu, till poängen av detta inlägg:
Min franskalärare är gift med en meteorolog på tv4. Är inte det lite coolt?

skepp ohoj!
Klara


Kommentarer
Postat av: Arneanja

I see first time your site guys. I like you :)

2011-10-05 @ 12:34:42
URL: http://arneanja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0