jag mår illa

Jag hade "symposium" idag på engelskan, vilket betyder terror och skräck och så, så därför mådde jag illa. Jag mådde såpass illa att jag inte kunde smaka på maten. Sedan mådde jag illa för att jag hade gjort så dåligt på förra symposium, alltså en intellektuell diskussion med smartingar inför klassen, att vi måste starta från början. Så det var ingen mening att jag mådde illa till dagens lektion, och det var ingen mening att jag kämpade mig igenom det i onsdags och mådde illa då.
Så då mådde jag illa för att jag kommer behöva fortsätta med skiten.

Nu mår jag illa för att jag inte har ätit någon lunch.

Jag uppdaterar me ett litet trevligare inlägg när jag har ätit någon. Det enda jag kan säga för tillfället att jag längtar tills jag träffar therese ikväll! :P
Och att det ibland är lite dåligt att gå i en skola med höga krav, för det får en att må illa!

puss puss
klara

(jag ska kolla på how I met your mother nu, äta chokladkaka från leeds och snart skypea med flickan i new york - var inte orolig för mig! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0