kak v italii

"precis som i italien" på ryska. (rubriken)

Jag vill börja med att be så hemskt mycket om ursäkt för bombningen igår. Ska ta bort inläggen utan värde. Men spana in kommentarsfunktionsgrejen. Den är jag mest stolt över.

Jag slutade skolan för en timme sen, kom hem nyss och nu ska jag fixa en translator så att även Klaraz (lite dansbandskänsla) kära klasskamrater kan njuta av vår underbara blogg! ;)

Idag var det skola, ja. Hemskt. Vi hade vår första lektion med den nya svenskläraren, tycker hon verkar bra, men det gör mig så jävla lessen att klassen vägrar visa respekt. Dom skriker och, en tjej, skrek/stönade var tredje sekund att hon "PALLAR IIIIIINTÄÄÄH". Och (hatar att börja meningar med och, men jaja) eftersom klassen var så jävla högljudd behövde ju läraren prata högre vilket ledde till att hon på tiden nästintill skriker ut allting, då börjar en tjej istället härma henne när hon skriker. :S Jag får damp. Fjortisar.

Sen vare väl inget mer då. Idag blire bara det här inlägget för jag måste verkligen börja med Excel nu. Yessur.

Tjingeling

judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0