Kallt så in i baljan

Asså Porko den jäkeln va, även den sämste.., det var ju det skojigaste jag hört sen det där med anledningen till att Frodo tog båten. Hehehe. Läser Dudo bloggen? För om han inte gör det så finns det ju ingen anledning till att fortsätta kalla honom Dudo och Porko. (Anledningen nu är endast för att retas)

Och Klara, att det skulle vara särskilt läckert vet jag inte, jag tycker främst det är udda och lite sorgligt, dom ändrar ju färg lite då och då liksom men aldrig att det helt gått från konstig färg till helgrönt? Skitudda. Dessutom va dom finare på den första bilden så det blir ju lite sorgligt också. :O

John Mayer, om det inte finns fler, är enligt min uppfattning trevlig. Det är min åsikt hitintills. (märker ni att jag kopierar någons ordval? :D)

Jag vill även lägga fram en motion som det så fint heter (tror jag). Mina två kollegor får självklart berätta vad de anser om saken, men jag är av den åsikten att om man är inne på bloggen så bör man även skicka iväg en kommentar. För det är skoj.

Jag har alldeles nyligen kommit hem från min kära mormor, till min överraskning (not) var även kusinerna Kirke, Alexis och Fritjof, tillsammans med sin ömma moder Lisa, där. Det var trevlans.

För att knyta ihop kappsäcken och därmed förklara rubriken, tänker jag berätta att det idag var kallt så in i baljan. Blåste gjorde det. Blåst på stockholmska uttalas "blåååst", i skåneland, däremot, uttalar man det "blåsst". FULT.

judas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0