Klabbe checks in

Hej goa vänner.

Alice, vilken mästerplan!!! Det gömmer sig en hjärna hos Judas också, det blir man glad av att höra ;) men jag fattar att det är ett stort beslut minst sagt, viv har det bra här i sthlm men se till bara att inte försköna det för mycket! :) jag tycker att vi ska ta detta samtal alla tre utanför bloggen någon dag, när jag återigen är connectad till världen-

för med Thereses gamla telefon Rost, som nu stolt innehavs av Klabben själv, så medkom ingen laddare. Så utan batterier i en dag försmäktar jag ... i detta hus. Jag klarar mig någorlunda bra måste jag säga, dock är det rätt svårt att ta kontakt med någon. Nåväl, jag får träffa folket någon annan gång. ;)

Folk kanske råkar hitta den här bloggen och tror att det är någon sorts fotbollsblogg av något slag. Men vi har inte nämnt någon spelare, inte ens vår gud, Zlatan, sen therese introducerade blogget. Skamligt! Men vi kan ju å andra sidan inget om fotboll heller för den delen, förutom alice som var en lysande forward i Fullersta IF för några år sedan. Så det kanske är bäst så.

Mycket vuxet med grönsaker och dipp, anser jag också, efter att ha läst tidigare inlägg! Visst längtar man lite till sommaren men det är bra mys också med ihjälfrusna ben!

Vad har jag själv att dokumentera om mitt liv? Hade släkt över här igår och det diskuterades i stort sett allt. väldigt kul och jag skrattade ibland så att nästan julmusten kom ur näsan. sa jag det högt?

Och idag är jag hemma och pluggar. för jag har lyckats, såsom judas, att ha inlämnning av två olika tal om ett par dagar och presentation i övermorgon. Welcome back to HELL! (jag hoppas att läsarna, för övrigt, förstår våran humor ibland. det var bara en liten parantes. :D)

de gamla goda tiderna då de rappade om giftiga grejer

klabbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0