klabbe, se hit!

jag vill ge dig lite svar. För övrigt särskrivs (sär skrivs).
Och jag tycker att du gör fel när du går ut med så provocerande uttal som, jag citerar:

"nej, som alice säger, vi använder oss inte av strunt som ironi och sådant. vi har humor på högre nivå!"

Hur tänkte du här egentligen?! Du förstår väl själv att innan du säger något sånt här så måste du ju höra dig för med mig och Therese, dina påstådda partners, men det kanske bara var ord du hasplade ur dig sådär utan att tänka dig för?! Jag vet inte vad jag ska tro och tänka längre... du har vänt min värld upp och ner och det finns inget ord som förklarar min känsla bättre än just "besvikelse". Det säger väl sig självt att här på PASSAZLATAN har vi ingen humor överhuvudtaget, så jag frågar mig än en gång, hur kunde du få för dig att skriva att vi har en "hög" och sofistikerad humor?

Kära läsare, jag och min kollega KinesTherese tar avstånd i allra högsta grad från Klasses skriverier, vi fördömer dom till och med.



tycker att dom här bilderna representerar mina känslor just nu... den sista är fri att tolka hur man vill.
klara. du har förstört mig. min smärta är ditt godis. du kan inte få nog.

judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0