Klaras kommentarer om Alice(s) inlägg:

Ang. förmågan att inte kunna ändra på sin röst när man skämtar-
vi är så lika så lika min vän!! Det är en egenskap som ofta kommer i vägen i ens liv. Jag har många hemska historier att dra om detta, vilket alla verkar kunna dras med en koppling till göteborg.

Remember the titans-
det är en sådan fruktansvärt bra film tycker jag :D Jag gillar den starkt. :D

Vad FALLS! vad menas med att bloggen har tappat stinget?! (när hade vi stinget ens?) Hanna ligger illa till i min bok! (om det nu ens är ett uttryck.. konstigt sådant isåfall, vem antecknar ständigt i en bok vad man tycker om folk?)
Vilket fall som helst anser jag tvärtemot ;)

Men å andra sidan verkar kommentarerna ligga lite på is hos folk- det verkar bara vara vi som har något vettigt att säga här i världen. Sorgligt. Men desto bättre att vi pratar desto mer!

Klara

Kommentarer
Postat av: Hedda

Det är allt bra konstigt hur man kan läsa alla era blogginlägg och glömma att kommentera dem! Jag vet inte riktigt hur det går till, men vanan i att klicka på "nästa" sitter i och man kommer ihåg att man faktiskt reagerade på inlägget för sent.



Det finns alldeles för mycket helgalna uttryck, men jag tror faktiskt att det där är vädertaget och används av folk, hur dom nu kan få för sig att säga något så intetsägande (?!).

2010-01-27 @ 19:35:57
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com
Postat av: Hanna

Jag är en krävande bloggläsare. Kräver ständig uppdatering! Något annat accepteras inte!

2010-01-28 @ 18:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0