kvällens sista, jag lovar

Jag vill härmed bara ge en stor applåd till Allisbrallis som har fixat så braigt med allting!! Påminnelsen om världens undergång var väldigt bra och behövlig må jag säga. Carpe diem liksom!

Jag fångar dagen genom att strax gå och lägga mig. Klockan är halv tio. Har detta hänt det senaste året?
... Jag kan inte ens minnas senaste gången jag la mig vid halv tio. Inte för att jag är värsta nattugglan, jag är nog snarare en.... väldigt liten sådan isåfall. Men halv tio, det är så bra att jag tror snarare att jag blir klassad sömnuggla!

Nu börjar vi komma med så mycket inlägg att våra läsare imorgon inte kommer att kunna se den cooola byggnaden i dubai som jag la ut bild på tidigare. men kika bakåt hörni!

pusselibuss
(PLAN 1. Let's kill Theresas mördare! Alla som röstar för, säg ay!)

Kommentarer
Postat av: Kimtomine

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2010-12-23 @ 13:11:13
URL: http://kimtomine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0