lindsay har snott alice tröja?!


Vad falls? Har detta turned into a modeblogg?
Frukta icke! Mina vänner. Denna bild på Lindsay Lohan från Golden Globe galan är endast med på denna blogg för att hennes klänning påminde mig om något.
Det påminde mig om en snygg tröjliknande grej med luva som var svart med planeter som alice hade i kanske ettan eller tvåan. Den var riktigt snygg! Hon råkade ha den på ett skolfoto också. Tänka sig, om hon bara hade vetat att hon var 8 år före sin tid i faaashion!

Ville mest bara blogga för att vi alla tre skulle göra det idag för ovanlighetens skull. Jag är riktigt imponerad av resultaten av omröstningen, känns riktigt bra att det är en mer som gillar oss än som tycker att vi suger. Det lutar åt rätt håll iallafall!

Idag har jag utstått tortyr, skrattat åt skämt om min lärare (oj så kul det var! jag och robilito har huuumor), träffat mitt härliga gäng med scoouts (inte spioner, som det är på engelska) och råkat träffa på och ha en mysig hemresa med emelie från staden.

Därför bifogar jag en bild på emelie och alice från i somras :D



Jag har även bokat planer med bästa therese. !!!!!! Singstarkvällen försöks på nytt på fredag- om ni stör är ni döda!

klasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0